Your SEO optimized title page contents

What's New

  • Skrillary
    Skrillary
    • 36 minutes ago
    • · via mobile
  • winkenstein
    winkenstein
    Found an ancient piece of history
    • 4 hours ago
    • · via mobile
    • winkenstein
      winkenstein Prolly still works?
      • 4 hours ago
    • winkenstein
      winkenstein Yea I know... ^^^  "how to spot a narcissist"  ^^^
      • 4 hours ago
    • winkenstein
      winkenstein Nice Shoe Autie. (Again, narcissist)
      • 4 hours ago
  • winkenstein
    winkenstein
    10
    • Tue at 8:32 PM
    • · via mobile
  • winkenstein
    winkenstein
    3:51
    Crazy woman on ladder and roof
    Chubby broad demonstrates how to use a ladder with style and grace.
    • Tue at 8:22 PM
    • · via mobile
  • Zoidberg
    Zoidberg posted a new video:
    • Tue at 4:47 PM
    • winkenstein dislikes this.
    • Zoidberg
      greatgrapes Fuck that nigger. No, fuck both of those niggers. Somebody should do them that way. I dont know what the dog did but, it didn't deserve that. Low character having mother fucks. Hide 2 Replies
      • Zoidberg
        winkenstein I had a similar (only not as civilized) response all written out, but deleted it thinking to my self...  "i Don't really feel like having a debate with the group of melted crayons"  that like to congregate around here at times.  :S :-O <:o)
      • Zoidberg
        Stars And Bars™ Some people just don't deserve to breath the same air we breath. And that nigger is one of them.
        • Tue at 10:30 PM
  • Skrillary
    Skrillary posted a new video:
    • Mon at 7:50 PM
    • Rick Rolling Sanchez likes this.  |  Stars And Bars™ dislikes this.
    • Skrillary
      Autie Yo Yo Yo Hide 2 Replies
      • Skrillary
        Autie ...kinda funny though, ain’t it Stars?
      • Skrillary
        Skrillary Why don't you just roll over to his side of the bed and talk to him?
        • 35 minutes ago
  • Zoidberg
    Zoidberg
    RIP MARILYN MANSON
    • Mon at 3:00 PM
    • winkenstein and 2 others like this.
    • Zoidberg
      winkenstein Sweet Dreams! <-- it's clickable
      • Mon at 5:44 PM
  • Juggalette517
    Juggalette517 added S photo(s) to the album Public:
    • Mon at 2:32 PM
    • Stars And Bars™ and 8 others like this.
    • Juggalette517
      winkenstein I'm having a hard time stifling the vomit.  :-X <:o)
      • November 18
      Hide 4 Replies
      • Juggalette517
        winkenstein It's been several hours sweety, and you haven't responded to my response, I can only assume that I've upset my dear juggalette.  :-O I-) I honestly hope you realize I was only giviing you shit. What I whole heartedly meant was you are truly a...  more
      • Juggalette517
        Juggalette517 Lmao!!! I didnt see this until just now. Got busy with work yetserday. But LOL. Didnt upset me...i know you like giving me a....hard...time!!!!!
        • November 19
      • Juggalette517
        Stars And Bars™ @ Juggalette517 . . .  Who in their right mind wouldn't like to give you a HARD time?????
        • November 19
      • Juggalette517
        Juggalette517 Lol!!!! ;)
    • Juggalette517
      winkenstein I'll bet all the jiggaboos chase that ass!  :D
      • Mon at 8:15 AM
      Hide 2 Replies
      • Juggalette517
        winkenstein Not that I blame 'em, just sayin'...
        • Mon at 8:16 AM
      • Juggalette517
        Juggalette517 Shiiiiiit. I wish i had someone chasing this ass. I need to get laid. My fingers hate me for all the work i make them do!! :P
  • Juggalette517
    Juggalette517 added S photo(s) to the album Public:
    • Mon at 2:31 PM
    • Stars And Bars™ and 8 others like this.
    • Juggalette517
      winkenstein I'm having a hard time stifling the vomit.  :-X <:o)
      • November 18
      Hide 4 Replies
      • Juggalette517
        winkenstein It's been several hours sweety, and you haven't responded to my response, I can only assume that I've upset my dear juggalette.  :-O I-) I honestly hope you realize I was only giviing you shit. What I whole heartedly meant was you are truly a...  more
      • Juggalette517
        Juggalette517 Lmao!!! I didnt see this until just now. Got busy with work yetserday. But LOL. Didnt upset me...i know you like giving me a....hard...time!!!!!
        • November 19
      • Juggalette517
        Stars And Bars™ @ Juggalette517 . . .  Who in their right mind wouldn't like to give you a HARD time?????
        • November 19
      • Juggalette517
        Juggalette517 Lol!!!! ;)
    • Juggalette517
      winkenstein I'll bet all the jiggaboos chase that ass!  :D
      • Mon at 8:15 AM
      Hide 2 Replies
      • Juggalette517
        winkenstein Not that I blame 'em, just sayin'...
        • Mon at 8:16 AM
      • Juggalette517
        Juggalette517 Shiiiiiit. I wish i had someone chasing this ass. I need to get laid. My fingers hate me for all the work i make them do!! :P
  • Temp56
    Temp56 has just signed up. Say hello!
  • Autie
    Autie
    I really miss my Wiggaaaaaa
    • Mon at 9:01 AM
    • · via iPhone
  • poopy
    poopy
    46
    Manson Family - Always is all is forever
    Check out the other version i'v uploaded : https://www.youtube.com/watch?v=RtuuTSIZWPs&feature=plcp
    • Mon at 4:09 AM
  • poopy
    poopy
    RIP Charles Manson
    • Mon at 4:00 AM
    • Whodovoodoo likes this.
    • poopy
      Autie Wonderful!
  • Autie
    Autie posted a new video:
    1:51
    • November 19
    • Rick Rolling Sanchez and 1 other dislike this.
    • Autie
      winkenstein 'Bout da gayest song I ev'r heard!
      • Mon at 8:11 AM
      Hide 3 Replies
      • Autie
        winkenstein Why am I not surprised that you posted it?
        • Mon at 8:12 AM
      • Autie
        winkenstein NOTE: zero emoticons given.
        • Mon at 8:13 AM
      • Autie
        Autie Wink! I had to try to get your attention. Stars’s efforts don’t seem to be working, but you’re making a damn fool of yourself with this Juggalette dude, here... Gotta remember your image man. We all look up to you here. 
  • Juggalette517
    Juggalette517 added S photo(s) to the album Public:
    • November 19
    • Stars And Bars™ and 8 others like this.
    • Juggalette517
      winkenstein I'm having a hard time stifling the vomit.  :-X <:o)
      • November 18
      Hide 4 Replies
      • Juggalette517
        winkenstein It's been several hours sweety, and you haven't responded to my response, I can only assume that I've upset my dear juggalette.  :-O I-) I honestly hope you realize I was only giviing you shit. What I whole heartedly meant was you are truly a...  more
      • Juggalette517
        Juggalette517 Lmao!!! I didnt see this until just now. Got busy with work yetserday. But LOL. Didnt upset me...i know you like giving me a....hard...time!!!!!
        • November 19
      • Juggalette517
        Stars And Bars™ @ Juggalette517 . . .  Who in their right mind wouldn't like to give you a HARD time?????
        • November 19
      • Juggalette517
        Juggalette517 Lol!!!! ;)
    • Juggalette517
      winkenstein I'll bet all the jiggaboos chase that ass!  :D
      • Mon at 8:15 AM
      Hide 2 Replies
      • Juggalette517
        winkenstein Not that I blame 'em, just sayin'...
        • Mon at 8:16 AM
      • Juggalette517
        Juggalette517 Shiiiiiit. I wish i had someone chasing this ass. I need to get laid. My fingers hate me for all the work i make them do!! :P